Dagens unga fråga

Hur långt skulle ni kunna gå för någon ni älskar?
Skulle ni tex kunna döda en person som hade utnyttjat ert barn sexuellt?


Om någon utnyttjade min son sexuellt så skulle jag se till så att han/hon aldrig skulle kunna gå igen, och speciellt inte ha några könsdelar kvar.
Att gå så långt som att döda en person skulle jag aldrig kunna göra, men hade nog gärna velat göra det.
Skulle se till så att det blev ett långt straff så att hon/han röttnar i bunkern!

Tror inte det finns så mycket mer att säga om det, kanske uppdaterar mitt svar senare!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Det ska jag absoluut göra!! :) Fin blogg du har!

2010-06-18 @ 12:09:05
URL: http://susssir.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja..det är en svår fråga.

För, jag skulle nog gjort samma som dig,men frågan är om man inte skulle vilja se personen ifråga död, på riktigt,för att va säker på att den inte ska göra om samma sak igen mot nån annan :O så , jag säger som dig. men jag skulle döda den.

2010-06-18 @ 14:21:06
URL: http://sandrafrykman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback