Dagens fråga

Är du nöjd med din kropp efter förlossningen, varför eller varför inte?

Till en början så avskydde jag min kropp, kunde inte se mig i spegeln utan att må dåligt!
Men efter ett tag så har jag börjat bli van vid hur jag ser ut, jag har trots allt fått en underbar son. Innan jag blev gravid så hade jag gått ner väldigt många kilon, och genom att ha försökt gått ner i vikt nu ett tag så förstår jag dom som har sagt att det är jobbigt att gå ner i vikt efter graviditet.
Midjan har minskat men vikten är desamma, har bristningar på mage låt och armar. Bristningarna på magen kollar jag på med stolthet, men resten vill jag gärna trolla bort.

Har testat att ha linne på mig ute men efter att ha sett bristningarna så väljar jag alltid att ha något över, men det är väl bara en tidsfråga innan jag vänjer mig vid det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback