Sommar och pollen

Gud vilket härligt väder det var idag, kl 11 så var det ca 18 grader är hemma om inte mer, så jag passade på att kä på Leo och sen gå ut på promenad.
Det var så varmt så det gick att gå med bara tights och klänning, äntligen är sommaren här, men det enda som jag gärna skulle slippa var all pollen som är nu, speciellt björk sticker i näsan och luftvägar av det.

Funderar på om jag ska fixa blommor imorgon om det är fint väder, finns ett ställe nära oss med en massa fina vitsippor. Känner mig som ett barn på nytt då jag pratar om att plocka blommor. Kommer ihåg då jag och min mamma var på väg till ex någon av stugorna eller till ljusdal så stannade vi alltid till efter vägen och plockade blommor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback