Rensar tankarna

Ibland känns det bara så jobbigt att prata med dig, jag vet inte vad jag ska säga längre och efter att du inte ens brydde dig om vad som hände så känns det som om du har blivit som vanligt igen, då du inte ens brydde dig om att du hade en dotter som behövde sin pappa som mest.
Vi brukade alltid kunna prata en gång per dag utan problem, men att du låter din flickvän komma och snacka en jäkla massa skit och hon känner mig inte ens så är det droppen.
Att få höra att jag inte vill något med mitt liv är inte något som hon vet något om och att du visste exakt vad jag ville med mitt liv och har till och med sagt det flera gånger från den dagen du visste att du skulle bli morfar och ändå säger du inte ifrån trots att jag sa det till henne att jag vet exakt vad jag vill!
Tack för att du skiter i din dotter och låter din tjej lägga sig i allt och snacka en jävla massa skit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback