Love doctor

Gud jag blir så glad nu efter varje gång jag pratar med pappa. Vi har inte haft någon nära relation förut när jag var yngre, men märks det verkligen att han bryr sig och vill väl.
Och jag är fortfarande pappas lilla flicka, nu kan vi prata om allt förut fanns han inte ens ni närheten och ville inte att jag skulle flytta till han då jag blev utslängd så det känns så jäkla skönt att iallafall ha en förälder som bryr sig.
Det är så roligt att prata med han då han udrar något och bara pusha på om det är något han funderar på men inte riktigt vet hur.
Tror jag är en liten kärleksdoktor eller vad man nu ska säga, det är ofta jag hjälper/pratar en vänner om deras kärleksproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback