Gamla minnen

Tänker tillbaka på gamla minnen, allt som hände i kumla, fest varje dag. Den tråkiga krogen blev helt plötsligt rolig när hela gänget drog dit.
Synd att jag inte klarat av att hålla kontakten med folket där uppe.
Jag saknar verkligen stället, där kände jag mig verkligen hemma, visst att man gick förbi bunker ganska många gånger men varför ser folk skräck i att gå bredvid ett fängelse?
Kan säga att det är riktigt fint iaf på kvällarna då alla lampor lyser upp.
Saknar kvällspromenaderna jag kunde gå, att få åka tåg från hemmet till skolan ja det är inte många som gör det!
När jag kom dit trodde jag att allt skulle ordna sig, men det var en bit på vägen iaf, jag fick träffa många underbara personer, det blev badkvällar, drifting mm.
Fan att vara med på drifting är det roligaste som finns och sen skräcken när man trodde att det var snuten som kom, ja då kom adrenalinet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback