En kamp

Befinner mig just nu i kumla, känns riktigt skönt. Det senaste dagarna har varit väldigt intensiva, har ringt en massa samtal och dom skickar bara runt mig!
Har varit på Ikea och handlat massor till lägenheten, vi ska dit och rensa ut nästa vecka och förhoppningsvis får jag flytta dit efter, eller om det blir 1a augusti.
Midsommar spenderades med halva familjen, i uppsala hos sonens farmor och farfar, älskar verkligen att fira midsommar där, spel, prat, mys och sång det kan inte bli bättre!
Imorgon ska vi åka till lågprismagasinet och köpa rengöringsmedel och lite andra saker till lägenheten sen är allt nästan klart, är så otroligt glad att jag har många som ställer upp nu, vad skulle jag gjort utan dom? Kämpa vidare och inte komma någon vart?
Imorgon kommer även Leos pappa, och på fredag så åker vi upp tillsammans till Uppsala och spendera helgen med andra halvan.

Det är en jäkla kamp just nu så, det finns inte så mycket tid till att sitta vid datorn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback