Flyttdags och diet

Nu är det inte långt kvar till flytten, så ikväll eller imorgon blir det till att packa en massa.
Det är första dagen idag som jag har världens jäkla mensvärk har inte upplevt det sen -08. Jag har även börjat med en diet nu så jag hoppas att jag börjar gå ner i vikt nu, har ju minskat lite men vil ha tillbaka min vanliga figur så ska köra på detta i en-två månader så får jag hoppas att det har hjälpt lite iallafall.
Har inget intressant att skriva om nu så det kommer troligtvis va tyst i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Ajdins mamma

Du har väl inte missat att jag drar igång en tävling varje måndag. Just nu har jag tre igång och en ny kommer på måndag. Kika in, följ mig via BL och håll utkik. Det kommer säkert upp något som du vill ha :))

2010-04-21 @ 12:22:29
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback