Sommarfin

På senaste veckorna har jag rasat i vikt, min graviditets mage är nästan borta och det känns riktigt skönt.
Så nu kommer jag fortsätta som jag har gjort och äta soppa och välja bort godiset och ersätta det med gurka eller äpplen som jag oftast har gjort nu den senaste tiden.
Men jag märker också att mitt humör kan svikta lite men att sätta sig och lyssna på musik lugar verkligen och efter 5 minuters lyssnande så är humöret på topp igen!

I sommar så är det jag som ska vara nöjd med min kropp, och inte skämmas över något.
Jag är glad att jag har en sån underbar kille som stöttar och påminner mig om det då jag känner mig sugen på godis trots att jag kan hugga emot då jag har sånt godissug då jag inte har ätit något på en vecka, men han vill ju bara väl och jag är verkligen så glad att jag har en stöttepelare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback