Skoltiden

Har suttit och skrivit en massa i min "tips bok" idag och när jag satt och hade skrivit två a4 sidor så började jag fundera på hur jag orkade skriva så mycket i skolan.
Märker verkligen att när man slutar skolan åker datorn fram iställe när det ska skrivas och tror jag ska börja förändra det nu har nästan glömt bort hur roligt det var att skriva.
Skrev väldigt många dikter när jag gick i skolan.

För några dagarn sedan när jag var på promenad så flög tankarna tillbaka till skoltiden, jag ångrar att jag inte gjorde mitt bästa i skolan.
När jag gick ut 8an så hade jag 4G och resten IG och i 9an gick jag ut med 2MVG 4VG och resten G och när jag gick gymnasiet så fick jag 3 IG igen och jag önskar verkligen att jag hade pluggat dag som natt och struntat i om jag inte mådde bra och hade gått till skolan ändå!

Men ska förhoppningsvis börja plugga till hösten, vet inte hur jag ska lösa det dock men på något sett ska det funka, för plugga ska jag.

Så skolbänken här kommer jag ( eller ja köksbordet här kommer jag!)




Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det var kul o se att det fanns en till.. Här nere är det inte alls många som heter Leo.. Min son är den enda som heter det här som är i 10 månaders åldern..

Tycker många tar namn som Lucas, Elias, viggo mm... Inte sett en familj i tidningen som har tagit namnet Leo efter att min Leo föddes..

2010-05-07 @ 21:31:34
URL: http://hannaliinda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Dom flesta har barn ja..:D Jo jag vill ha en ny design.. Har kollat den sidan flera gånger. Är även där inne nu men jag kan inte med de där riktigt..

Om du vill får du gärna hjälpa mig.. =)

2010-05-07 @ 22:56:56
URL: http://hannaliinda.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag har 2 st som ligger i portföljen. Funderar på den mörkare.. Vet du t.ex om man avslutat ett inlägg så finns de dom som har ett hjärta eller en annan symbol och sen sitt namn.. Vet du hur man gör det? Har du msn så kan vi prata där.. Lite lättare..:D

2010-05-07 @ 23:12:45
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback