20års dagen

Idag har det varit en riktigt underbar dag, sov hela natten och när jag vaknade på morgonen hade jag en himla massa gratulationer, och senare på eftermiddagen kom pappa och irene och fick blommor, en riktigt fin bok och doftkrus så nu ska jag banne mig röja i hela lägenheten och sprida kruset.
Ikväll blir det att mysa med min underbara son och träna han lite för nu går det framåt som bara den!
Är så himla lycklig, att jag har en sån fin familj och inga svårigheter i livet. Känner att det som jag gått igenom innan har gjort mig så himla stark så dagarna det kommer motgångar tänker jag bara positivt och ser framåt.
Nu sen Leo föddes är de det ända man kan göra, ta en dag i taget och le och tänka vilket underbart liv man har.

Imorgon så ska jag åka till Överby och handla lite mat och saker till tårta och på söndag kommer älskling hem!
Har sökt 4-5 lägenheter så hoppas jag får någon av dom helst den jag verkligen suktar efter!



Bilden tog pappa/morfar idag!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Levi

grattis i efterskott :) åh vilken sötnos du har i knät!



ok, måste väl va skönt att komma tillbaka hit? har du fått lägenhet? ang storken e jag aaaldrig där så jag vet faktiskt inte :)

2010-04-02 @ 10:43:48
URL: http://sofiahivall.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Så söööt han är!! =)

2010-04-08 @ 19:38:43
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jätte söt son du har..Ett riktigt charmtroll =)

2010-05-07 @ 23:26:33
URL: http://hannaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback