En fukis mammas tankar

Jag säger så himla många gånger att "nu ska jag ta tag i bloggandet" men det blir aldrig av.
Försöker hitta en massa inspiration, ibland kommer det till mig då jag är som tröttas och inte har lust och knappa en massa på datorn och vissa gånger så försvinner de lika snabbt som de kom!

Kanske ska börja skriva mer om vardagen och tankar, om hur det är att vara mamma med ett funkis barn, ge tips till andra föräldrar som har funkis barn och hur man går till väga med allt.
Kan bara säga att det är en stor kamp med allt när man ska göra saker så som friska barn kan.
Som att börja på dagis, för att ett funkis barn ska få börja på dagis måste man kontakta en massa personer för att f rätt personal rätt resurs och rätt dagis, bidrag habilitering och en massa andra saker.
Men när man har levt med att få gå omvägar ett tag så glömmer man snabbt hur det var innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback