" Ångrar du att du skaffade barn som ung?"

Nu har det startas en Tråd på Familjeliv, där det diskuteras om ung föräldrarskap mm.
Och det kommer komma en ny fråga varje dag.



Jag ångrar verkligen inte att jag valde att fullfölja graviditeten, för jag har fått en så himla underbar son.
Visst ville jag vänta med barn tills jag hade gått ut skolan och fått jobb och en bostad, men utbildning kan man ju alltid fixa sen men man kan ju inte stå på ett studentflak någon gång!
Visst finns det jobbiga dagar då jag tittar i andras bloggar och ser hur pigga andras barn är och att dom utvecklas som  dom ska och tankarna börjar snurra och jag funderar på varför just min son blev sjuk, men på ett sätt så är han ju unik och han är min älskade son.
Visst det är tufft att åka på mer bvc besök habilitering varannan vecka och det ska tränas varje dag för att han ska utvecklas mer och mer, men på ett sätt är det också ett andra hem så som det var då vi bodde på Neonatalen i 1 månad och sen fick vi åka hem ett tag och fortsatte att han inte gick upp i vikt och fick flytta tillbaka. Men när jag ser tillbaka på det ser jag bara ljusa stunder.
Jag behövde inte mista min son och läkarna gjorde allt för att få reda på vad som var fel.
Och jag skulle aldrig kunna byta bort den tiden mot något för under han första månad var han så himla stark och utvecklades enormt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback